lördag 8 januari 2011

Avstannat..

Idag, till skillnad från igår, så tog jag mig in i garderoben!! Ut åkte alla kläder och en stor säck fylldes till UFF. När allsköns bråte var ute, dvs inte bara kläder - en sån där klädkammare inbjuder till diverse sparande av sk "bra att ha" grejor.. då, just då upptäcker jag såklart att väggarna inte hade mått dåligt av att strykas en gång med vit färg!! Nu har allt avstannat i väntan på att jag skall bestämma mig för om jag "orkar" åka och inhandla färg eller inte.. hmm.. funderar tills imorgon!!

PS en av mina absoluta favvofilmer går idag på TV - Brokeback Mountain!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är rätt - man ska fundera nooooga innan man tar ett sånt beslut :-)

Stina sa...

Först undrar jag: Har undulaten fortfarande alla fjädrar i behåll?
Vad du är duktig som slänger "bra att ha" grejor, jag lyckas nästan aldrig med det. I min klädkammare står en liten "tjock-TV", en förstoringsapparat + framkallningsattiraljer (från den tiden då man använde film i kameran...) samt en mängd annat som egentligen inte hör hemma där. Det hade säkert kunnat bli riktigt fint där inne om jag gjort en seriös rensning och lagt ner lite energi på att inreda, men det lär aldrig hända... Lycka till med ditt projekt!