söndag 9 januari 2011

Jodå..

Åt alla er som undrat så - det blev vit väggfärg och en röd grimma till Rocky.. hmm, det sistnämnda eftersom han har närgångna hagkompisar som river och sliter i hans grimma så nu har han åter igen fått en ny!!

Resultatet blev en nymålad "klädkammare" och då kan man fråga sig; kastade hon alla kläder? Ska hon gå naken? Det blir som "kejsarens nya kläder", kanske?? Ja man skulle kunna tro det - men, nejdå 2-3 st fick bli kvar!! Skämt åsido, jag har bara hängt in de tomma galgarna ännu så länge - tänkte färgen skulle få ngn timme ytterligare på sig att torka innan jag hänger in de plagg som faktiskt återstår!! Dessutom skall jag ju hänga in min alldeles nya festklänning - inköpt på rean!!  Den är sååå fiiin!!
Projektet är ju dock inte helt klart heller - jag skall fixa den där mattan och även skohyllor men det är januari och pengarna skall räcka till mycket just såhär efter julens alla stordåd!! Dessutom är det lite kul att ha något att se framemot - allt behöver ju inte bli klart med en gång!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

4 kommentarer:

Ninja sa...

Då hoppas jag att du blir bjuden på en trevlig fest snart :)

Elle sa...

Nu får jag dåligt samvete...
Har en liten garderob som behöver en rejäl rensning IGEN.
Det blir nog bra, ditt projekt! Skohyllor vore inte dumt här heller. Min hall ser ut som en skoaffär vid stängningsdags...*suck*

Kul att du kom och firade igår med mig!
Ha en bra dag!
Kram Elle

Lysande ögonblick! sa...

Åh. Kan få se en liten bil på festklänningen? Nyfiken. :-)

Ha en fin dag!

Bara Jag sa...

Visst är det jättekul att fixa när man väl kommer igång!! Man vill helst inte suga på karramellen - man vill tugga på den så det sprakar så att man kan bli färdig någon gång :-)