tisdag 11 januari 2011

Jobb och tävling

Nu har jag börjat jobba igen! Det är inget fel på jobbet men på tiderna att stiga upp! Jösses vad tidigt det är när klockan ringer!! Jag vänjer mig nog aldrig - varje gång jag varit ledig är det lika jobbigt att börja igen. Jag är sådan nattuggla när jag väl har chansen! Mitt favoritprogram på TV, Criminal minds, börjar sådär 23.40 vilket gör att tidigare än 01.00 somnar jag nästan aldrig när jag är ledig länge...
Nu är det andra bullar!! Hu.. men det är ändå kul att träffa alla jobbarkompisar och mitt jobb är kul och utmanande så, ja varför klaga??

Var på möte med dressyrkommittén i Flyinge ryttarförening igårkväll, det är snart dags för en liten klubbtävling, seriedressyr, så jag skall försöka att få den upplagd på nätet ikväll när jag kommer hem!
Vi har mycket att ta tag i eftersom det är många nya i kommittén som skall sättas in i arbetet, men kul!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

Bara Jag sa...

Alla jobb borde ha flextid! Det borde räcka att jobba sina 8 timmar per dag - NÄR man gjorde det borde vara valfritt :-)

♥ Carina ♥ sa...

Nä usch för att kliva upp på morgonen!! Gillar det inte heller....
Kram