tisdag 13 april 2010

Försommar-känning!

Både igår och idag har det verkligen känts som försommar! Runt 15 grader och sol! På natten är det fortfarande jättekallt, igår var det bara 3-4 plusgrader på morgonen och i natt hade det varit frost.
Snart är det dock helt slut med sådana tramsigheter!!

 
.. och visst är det vackert..

My praktiserar på en hårskola i närheten av mitt jobb i Malmö. Jag bytte därför från att jobba i Lund (som jag brukar på måndagar) till att jobba i Malmö för hon skulle kunna åka hem med mig. Hon hade mest fått damma och plocka bort hår från hårrullar!! hihi

När vi kom hem gick vi en jättelång promenad med Rocky, vi träffade på en frontlastare som var stor som ett hus och det var knappt vi kom förbi. Rocky blev skiträdd och frustande passerade han till slut, fast han gärna såg ut att vilja vända tillbaka och fly i vild galopp. Nåja vi övertalade honom till att följa med oss och skritta framåt.

Idag har jag jobbat i Lund, där har man planterat jättefina rabatter, antagligen inför sista aprilfirandet som är jättestort i studentstaden nr 1!!


My fick hjälp av en stallgranne att lära sig att tömköra. Det gick faktiskt riktigt bra. Jag trodde hon skulle snurra in sig mycket mer i de där linorna men icke.. My var jätteduktig! Rocky jobbade på bra så han var duktig också.


"Oups, nu blev det visst fel",



"nehej inte så heller"...

"nu blev det bättre..fast här är ju ett annat djur också, hmm.."

Henrik kom och hade med sin nya longboard bräda som han köpt ifrån USA. Helcool! Hade köpt nya hjul också. Han var så nöjd över sitt inköp och såg väldigt framemot att mecka dit "truckarna" och hjulen för att sedan ge sig ut i backarna och åka allt vad det går!


Blogg listad på Bloggtoppen.seBlogginfo.seBloggar - Topplista
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Självklart!! Riktigt kul att du publicera bilderna på Rocky även dem som var lite knasiga... Du är bäst mamma! Älskar dig puss!/H