fredag 23 april 2010

Tema blogg

Skall passa på att fortsätta på temat från igår en liten stund mycket pga kommentaren från "ordpolisen".
Jag tror också att de flesta bloggar är gjorda av ungdomar för ungdomar och att de skriver precis som de pratar. Det är också ungdomarna som har tiden att läsa många bloggar. Jag hörde en tjej i 17 års åldern säga häromdagen att hon läste minst 50 bloggar om dagen!! Oj.. Jag skulle nog varken hinna läsa 50 eller ens vilja..
Jag tror ändå att det finns en annan målgrupp som faktiskt gillar vardagsbetraktelser precis som jag själv.. Jag följer inte många bloggar men två som jag gillar är Rida ranka och Mina speglar.
Jag läser också Birgittas hästsida och Aramis, Rigoletto & jag men så många fler hinner jag inte med. Roligaste bloggen hitintills var ändå Russet Hjördis julblogg - finns med i ett tidigare inlägg här på bloggen!! Underbart och helt fantastisk för mig som själv ägt ett ljuvligt gotlandsruss!!

Jag håller med "ordpolisen" om att fler kommentarer hade varit skitkul!! Så börja kommentera kära läsare!!

Blogg listad på Bloggtoppen.seBlogginfo.seBloggar - Topplista Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: