onsdag 14 april 2010

Tidig morgon

På väg till Stockholm för att gå kurs i "Service och kommunikation". Sitter på Sturup och väntar på "boarding", strålande solsken - känns som en sommarmorgon - men bara några få plusgrader.
Känns som det blir ännu kallare att komma fram?! Under dagen blir det nog varmt, här i Skåne i alla fall.
Såg en avgång till Las Palmas - inte utan att man känner avund!! Tänk om jag var på väg dit i stället?! Ja allt med sol, värme och salta bad hade jag kunnat tänka mig just nu. Gud vad min vinterbleka, frusna kropp längtar efter att få bli riktigt uppvärmd av stekhet sol och sand!! Att få flyta runt i ett varmt Medelhav på en luftmadrass eller en båtutflykt till Tabarca?!

Nu skall jag gå ombord, burr, Stockholm here I come..

Blogg listad på Bloggtoppen.seBlogginfo.seBloggar - Topplista
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

jo vem skulle inte vilja bara dra! hade varit så skönt att slippa vardagen några år, eller?
älskar dig mumma! puss/H