torsdag 15 april 2010

Vulkanutbrott

Himla tur jag hade som inte var i Stockholm idag i stället för igår!! Då hade jag inte kommit hem för askmolnet!! Det kan jag säga - hade inte varit kul alls!! Alla flygplatser är stängda. Askan tar sig in i jetmotererna och förstör dem.

Idag är jag jättetrött, troligen pga resan igår och tidig uppstigning (halv 5), tänk jag har en kompis som går upp och rider vid den tiden för att sedan duscha och gå till jobbet.. Jag hade aldrig orkat. Det är bara att inse. Min tid för kul grejor är nog mer på kvällen.

Blogg listad på Bloggtoppen.seBlogginfo.seBloggar - Topplista
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

3 kommentarer:

Birgittas hästsida sa...

Det måste vara en helt galen tjej som kan orka något sådant som morgonritter *GARV*!

Anonym sa...

hmmmmmmmm, På kvällen, är det då du är pigg? Främst fredagkvällar då??

Aramis sa...

Ja fyyyyy - vad är det för en galen människa som orkar gå upp så tidigt och rida *funderar* :o) Ha ha :)