söndag 14 februari 2010

Flyinge

Idag gick vi långpromenaden med Rocky så jag var alldeles svettig på ryggen. Han promenerade glatt iväg med My på ryggen.

Körde sedan till Flyinge på ponnydressyr möte. Saknar våra träningar i Flyinge, särskilt fredagsträningarna för Katta, när vi var till sist helt själv innan vi hade packat ihop alla våra grejor, lastat in hästen och sedan helt nöjda körde hem till en mysig fredagskväll..

Jag har fått för mig att jag vill ha en provdocka i mitt sovrum. Har varit ute och kollat på nätet om man för en hyfsad peng skulle kunna få tag i en sådan. Jag vill ha den på ett trästativ, får gärna ha svart torso, men funkar med vit också.. hade gärna haft en lite mindre också som ett barn.. Lite kul att tänka på inredning såhär i vintertid, snart kommer våren hoppas jag och då börjar man ju snart att tänka på vilka blommor man vill ha på uteplatsen. Just nu är där bara snö, tyvärr.
Kommer med lite interiörbilder i nästa inlägg om jag får fixat till städningen..



Blogg listad på Bloggtoppen.seBlogginfo.se
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: