torsdag 18 februari 2010

Oro

2010 skulle bli det bästa året någonsin.. Jag tror det fortfarande..

Jag har svårt att fokusera dock för Tippen är fortfarande kräksjuk och vi kämpar på med vätskeersättning och vatten.. Just nu har han inte kräkts på nästan 4 timmar tror jag.. lite obestämbart, hittade en kräkfläck men behöver inte vara inom detta tidsspannet.. Jag får se om jag konsulterar ytterligare veterinär i morgon..
Hoppas det vänder nu..

Henrik var här en stund, han skall åka till Göteborg på lördag och vara med i en turnering i den oerhört vanliga sporten Lacrosse!!

Sara åker till London i morgon och skall hälsa på Felipes syster.. My skall på Mif med sin pappa och flyttar hem till honom sen.. Jag blir väldigt ensam så nu måste Tippen bli bättre för annars tappar jag humöret..

På måndag skall vi till veterinären med Rocky och kolla fossarna, hoppas det också går bra..

Idag har det snöat igen, ovanligt.. släppte ut Rocky medan jag mockade. Han gillar snön i alla fall!!! Skuttade runt och rullade sig glatt i den!! My hade konfirmationsläsning idag så jag fick ta Rocky, i morgon skall jag göra samma men då skall vi på pomenad i ridhuset (Mysan skulle ju till MIF)..
Håll nu tummarna för Tippen så slipper vi kanske åka till vet igen!!



Blogg listad på Bloggtoppen.seBlogginfo.se
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: