onsdag 10 februari 2010

Stockholm




Landade på ett vintrigt Arlanda tidigt imorse..


tog mig vidare med Arlanda X-press in till Stockholms Central


Centralen mitt i morgonrusningen


Här avslutades min resa. Vandrade sedan mot Hagagatan som var mitt mål.

Där satt vi sedan hela dagen och funderade på vad som var trendigt, vilka kurser och hur människor tänker vid val av kurser. Bor på Adlon hotell precis vid Centralen, mysigt och känns aningen lyxigt, framförallt badrummet och sen ser jag ju såklart framemot frukosten i morgonbitti!! Jag älskar hotellfrukost!! Slippa ta fram allt och fixa allt själv plus att det finns massor att välja mellan att äta till frukost!

Vi skall snart gå och äta på en restaurang som heter "Döden i grytan" låter hemskt men det blir nog en trevlig kväll.

Blogg listad på Bloggtoppen.seBlogginfo.se
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: