lördag 20 februari 2010

Snön smälter!

Tippen har ännu inte varit på toa, men äter och dricker utan att kräkas. Dessutom trycker jag i honom den där parafinoljan.. hoppas att det fixar sig tills imorgon. Jag pratade med Katarina idag (vetrerinären) och vi skulle höras i morgon igen.

Idag red My ut på Rocky och jag plumsade med bredvid. Att gå i en 30 cm smältande snö är relativt svettigt också hoppas jag verkligen får bikiniformen av detta.. Jag skall åka till Italien i maj med jobbet fast det sägs att det skall bli rena hälsoresan och promenader i bergen.. jisses.. Vi skall bo i något som heter Alba - skall googla det faktiskt så man vet vart man hamnar.

Limmade tillbaka min urhoppade backspegel, förstår inte hur detta kunde gå till?!!

Har sett några avsnitt igen av det oehört spännande ponnyakuten, i ett av dem visade Tobbe Larsson sina frieserhästar och dressyr med dessa, fantastiska djur. Kunde spansk skritt, piaff och passage.. vilka mäktiga hästar!

Nu har Tippen somnat i soffan och snart skall jag nog göra samma snart - ser en feel-good film "Sweet home Alabama" med Reese Witherspoon.



Blogg listad på Bloggtoppen.seBlogginfo.se
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: