torsdag 25 februari 2010

På väg..

Idag känner jag mig redan sömnig, sitter på tåget och kl är sådär strax efter fyra på eftermiddagen. Det är grått och disigt pga att det är smältväder..
Jag var uppe (nja uppe och uppe, men vaken i min säng) och såg OS matchen i hockey tidigt imorse - som tyvärr slutade med att Sverige åkte ut. Ända in i de sista minutrarna trodde nog alla att de skulle lyckas med att kvittera mot Slovakien och därmed hamna i en förlängning och så småningom kanske även straffar - så var inte fallet, Sverige fick aldrig till det och matchen slutade 4-3 till Slovakien.

Jag var sedan och handlade på CityGross - proviant till vår resa. Hämtade My, ut till Rocky, gick en promenad med honom, därefter åkte vi hem och åt lunch. Promenerade till bussen, jisses väskorna väger ju ett ton trots att de gick på hjul var det skittungt att dra dem.. Det blir jobbigt på hemresan om vi handlar något!! Visserligen har vi väl en tom matväska då, förhoppningsvis skall vi ju inte ta hem maten igen utan den skall ju helst vara uppäten.

Vår plan är att gå ut och äte kinamat ikväll och fira Mysans 15 åriga födelsedag en dag förtidigt..
Jag fick förresten en jättefin present av Sara från London, en tröja från Bershka.. en jättemysig spansk klädkedja som tillhör den spanska INDITEX gruppen där även Zara ingår - även denna en av mina favoriter. Jag blev jätteglad!! Tack snälla Sarisen!!



Blogg listad på Bloggtoppen.seBlogginfo.se
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: