söndag 7 februari 2010

Födelsedagar

Har idag varit duktig och handlat födelsedagspresenter till nästa helg!
Sara fyller 21 på fredag och mormor fyller 70 på lördag! Detta skall firas på Staffanstorps gästis, mormors 70 års dag alltså. Jag har ju så märklig släkt, så jag ser inte särskilt framemot detta alls, tyvärr. Det finns inte många av dem som jag skulle vilja tillbringa någon längre tid tillsammans med men för mormors skull får vi ju alla stå ut under dessa timmar som en middag innefattar.

Vi var sedan hos Rocky och jobbade med rehabiliteringsprogrammet. Kändes som My tyckte att det gick helt ok trots att han är otränad, ur kondis etc etc

På tisdag åker jag till Stockholm för att jobba med en samhällsrapport internt med några andra tjejer inom organisationen. Känns inte som jag har sådär jättemycket att tillföra just nu, men man vet ju aldrig!! Skall läsa lite på planet på morgonen tror jag..
Köpte en ny topp idag, jättefin röd från Bondelid - snygg till jeans eller jeanskjol - kände att jag ville ha något nytt när jag skall iväg med jobbet. Hoppas bara jag slipper en massa förseningar som det annars ofta brukar bli när jag är ute på äventyr.


Blogg listad på Bloggtoppen.seBlogginfo.se
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: