måndag 8 februari 2010

Måndag

Ja då var det som vanligt, återigen en måndag! Jag vet inte, men hur jag än gör, så blir jag inte av med den dagen. På något vis envisas denna dag att återkomma sådär var sjunde dag - förstår inte??.. kan det liksom inte förbli typ fredag, lördag och söndag? Nehej, tydligen inte..

Jobbade som en galning idag. Jag vet att jag skall vara borta onsdag/torsdag och då är det bäst att ha jobbat undan en massa för när man kommer tillbaka, så finns det ett 30-40 tal nya mail att ta hand om och då känns det bra om det inte dessutom finns en massa olösta gamla historier.

Köpte några tidningar som jag skall använda i min trendspaning inför ons-/torsdag bl a "Disajn", som är en ovanligt kul tidning. Den blandar inredning med konst, arkitektur etc.. Rekommenderas verkligen!
Har även eventuellt ett skrivjobb jag skall göra på flyget om det nu funkar att skriva på planet? Jag skall bara jobba i word så det borde gå, behöver inte vara uppkopplad. Vi får väl se, det kommer kanske en barsk flygvärdinna och muttrar!?

Jag håller på att färdigställa några utskrifter av bilder också, till mormor såklart. Hon har önskat sig typ ett collage av barnen och en dramaten väska. Det blir bingo på båda! Jag har dessutom gjort en ram med barnen var för sig, 3 foton under varandra.. Collaget är jag inte alls klar med, skall dock börja att ta ut bilderna.. får se vad det kan bli..

Tippen och Panda har fått en ny leksak - en katt tunnel?!! Hur man skall leka med den vet dom inte riktigt.. Panda är dock väldigt mycket mer förtjust än Tippen som mest bara glor misstänksamt på denna märkliga tingest!!

Gick en långpromenad med Rocky och My i snön idag igen, riktigt underbart skönt - det blåste inte alls idag!
Igår spelade Mif - Västerås 4-3! Yes!! Måste nog gå och se en match om det är fler hemmamatcher kvar.. Snart är det dags för Göteborg Horse Show - gissa vem som har biljetter!!


Blogg listad på Bloggtoppen.seBlogginfo.se
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: