tisdag 16 februari 2010

Tippen sjuk!

Idag måste jag tyvärr ta paus firån bloggandet. Jag känner mig alldeles för orolig för min Tippen.
Han kräks och kräks, hela tiden känns det som - åtminstone så fort han försöker dricka eller äta.
Han råkade dessutom kissa på en tidning och det kändes som om det var blodblandat, åtminstone väldigt mörk urin. Jag får nog ringa djursjukhuset i Lund imorgon. Detta känns inte bra alls. Han kan/får inte bli sjuk!! Han är dock inte särskilt påverkad utan ganska glad och vanlig. Nu har han lagt sig här i soffan bredvid mig.. Han var precis som vanligt igår och i morse, inga som helst tecken på sjukdom.. usch..

Känner mig helt av banan men skall snart åka och hämta My i stallet sen blir det tacos..


Blogg listad på Bloggtoppen.seBlogginfo.se
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: