måndag 22 mars 2010

Boka tid

Då blir det till att boka veterinärtid till Rocky igen. My sprang med Rocky för tjejen som har stallet och hon sa direkt att han markerar på höger fram - så jodå det vi såg i fredags finns kvar. Kanske inte lika mycket men han ska såklart inte ha ont. Vi skrittade den långa Grevierundan, det är faktiskt riktigt trevligt att under en 45 minuters tid har dottern bara för sig själv och prata om ditten och datten. Nu när det dessutom är ljust fortfarande och snart lite varmare så är den där skrittpromenaden faktiskt bara riktigt behaglig. Synd bara med Rocky!!

Nu när det nog äntligen stabiliserat sig med Tippen (tror jag) och bilen verkar helt ok för tillfället (ja man ska aldrig ropa hej) då kunde det ju bara fått flyta på med Rocky också, men nej.. tänk då kunde man börjat tänka på att få ihop pengar till en semester eventuellt, men som det ser ut just nu är nog inte det alls att tänka på i år tyvärr.. Vi får väl se vad veterinären säger.

Annars har jag hittat ett projekt som jag skall undersöka lite mer ikring. Faktiskt kanske ingen dum idé så som läget ligger just nu, men jag återkommer i ärendet. Kanske går det att tjäna lite pengar på detta projekt, man vet aldrig och det är jag alltid intresserad av. Vem är inte det som har häst?


Blogg listad på Bloggtoppen.seBlogginfo.seBloggar - Topplista
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: