onsdag 31 mars 2010

Hårdträning

Idag tror jag Rocky undrade vad som stod på.. först blev han riden av tjejen som haft honom innan och sedan tränade My för henne..
Jag är helt säker på att han tyckte att det var ovanligt oturligt för honom för jobba så hårt. Det har han inte gjort på nästan ett halvår - ja inte sedan augusti månad faktiskt.
Nu skall han bli trimmad av teamet en gång i veckan!

Imorgon skall dottern åka till det kända Gekås i Ullared!! Jag skall inte åka med!! Det känns helt fantastiskt. Jag har gillat Ullared förr men just nu känns det inte rätt alls för mig att åka dit. My skall få köpa lite vitaminer till Rocky för pengar som jag skickar med men annars skall jag inte handla något alls, inte ens genom bulvan (läs My).

Jag har däremot lovat att ta hand om Rocky och gå med honom i 40 min för att kompensera hårdträningen idag! Turligt nog slutar jag ju 12.00 imorgon så det lär inte bli några problem att få in det innan det är hoppträning i ridhuset.

Blogg listad på Bloggtoppen.seBlogginfo.seBloggar - Topplista
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: