torsdag 25 mars 2010

Sommarkänsla

Idag var det så varmt att man fick sommarkänsla!! Det är helt fantastiskt. Det doftar så underbart. Vi gick ut med Rocky och det var bara en drömsk resa kändes det som ut på skånska landsbygden.
Rocky har nu fått ett lite svalare täcke så han inte dör av värmeslag om solen och värmen håller i sig.

Efter promenaden och all fixning i stallet körde jag hem till en kompis och gjorde grovplaneringen av tävlingen den 10/4. Vi i Flyinge skall ha div 1 lagtävling då för ponnier. Skall bli jättekul!

Därefter upptäckte jag att jag tappat bort mina nycklar! Hjälp!
Hade glömt dem i soprummets lås och som tur var hade ett ärligt par tagit hand om dem så nu är jag på banan igen kan man säga..

Imorgon är det veterinärbesök kl 10.00 - usch..
Blogg listad på Bloggtoppen.seBlogginfo.seBloggar - Topplista
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

1 kommentar:

Ninja sa...

Hos oss dröjer det innan jag får sommarkänslor får ta en tur till Toscana för att värma upp...