onsdag 17 mars 2010

Penséplantor


För mig är pensé den absoluta vårblomman!
När jag sätter ut penséer på uteplatsen då är det verkligen vår!
I året lär det nog dröja innan jag kan göra det - men sen vill jag ha ett helt fat av härligt, blå penséer!

När jag gick hem idag från bussen skulle jag handla lite till middagen, och då fanns de där!!
Jag var tvungen att köpa en planta, som jag sedan planterade i en glasskål och satte på soffbordet.
Nu kan jag glädjas av våren inomhus i alla fall!!

My skrittade ut på Rocky, Grevierundan, ca 40 min, jättehärligt för mina stela ben att gå i rask takt.
Rask takt får det bli för Rocky pinnar på som bara den, annat var det när vi skrittade ut med Elliott då var promenaderna t o m lite för sakta för att det skulle kunna platsa som motion. Han hade lite kortare steg!!

Imorgon skall jag upp i ottan igen. Flygtaxin kommer och hämtar mig kl 06.15!! Jag skall flyga till Arlanda och vara där på ett möte hela dagen. Skall bli kul faktiskt, intressanta diskussioner känns det som när jag läst dagordningen, men aningen tidigt är det ju, får nog ställa väckaren på 04.30 eftersom jag tillhör dem som vill snooza..

Blogg listad på Bloggtoppen.seBlogginfo.seBloggar - Topplista
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: