tisdag 2 mars 2010

Trött i mössan

Jag fick aldrig till något inlägg igår, jag var alldeles för trött. Natten innan blev Tippen dålig igen och då vaknade jag klockan 3 och kunde inte sova något mer..
Gick till jobbet, kom hem, lagade mat, följde med My ut till Rocky -de jobbade med Monty Roberts grimman, Rocky börjar bli riktigt duktig tycker My och jag märker skillnad när jag går med honom - hem igen, tog ett bad och somnade..

Tippen är fortfarande dålig, kräks igen - har tagit en halv semesterdag och får väl köra ner till veterinären igen.. det suger verkligen. Just nu är det ju inte någon förstoppning heller så nu vet man inte riktigt vad det beror på. Har tagit några blodprover som jag inte fått svar på ännu. Hoppas fortfarande att han skall pigga på sig. Att det kom tillbaka hade jag inte riktigt räknat med.. det är väldigt synd om honom också för han vill ju inte heller ha det såhär.. vem vill det?

På lördag skall jag hålla i en utbildning för nya ledare i Eslöv - det känner jag inte alls för just idag. Vill bara dra täcket över huvudet och överleva..


Blogg listad på Bloggtoppen.seBlogginfo.se
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: