tisdag 23 mars 2010

Nr 19

Jag har helt glömt bort att publicera en bild på sonen. Han har haft nr 19 på tröjan sedan han började spela i Mifs knatte- hockeylag som 8 åring. Jag förstår att han även i Lacrosse måste ha nr 19. Detta nummer är lite grand av hans identitet.. Skall vid tillfälle även lägga in en bild på honom i Mif tröja och med skridskor men då måste jag starta min scanner och det orkar jag inte just nu, skall snart "hit the bed".

Henrik är mycket glad över sin praktik som platschef på ett stort företag som gör underhåll på en av våra stora infrastrukturer i Sverige. Han tycker att det verkar vara världens roligaste jobb, väldigt diverserat och flexibelt. Teori blandat med praktik och med mycket kontakter båder med anställda och kunder. Känns som att han skulle kunna tänka sig jobba såhär när han väl är klart på LTH's väg och vatten. Kul!!

Blogg listad på Bloggtoppen.seBlogginfo.seBloggar - Topplista
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

1 kommentar:

Ninja sa...

Bråte bloggen är en gammal blogg som jag lagt ner, det är bara en massa skräp där och så testar jag nya funktioner och nu blev något alldeles galet...så det finns inget läsvärt där bara min skräpkammare :)