tisdag 23 mars 2010

Massage och kurs

Idag fick Rocky massage, han var lite spänd i långa halsmuskeln, vi skall själv massera honom där under 3 veckors tid och så skall massören komma tillbaka och knåda igenom honom igen. Han såg ut att njuta oerhört, nästan så att jag själv kände hur skönt det var.. fick mig att tänka på tänka på härliga relaxstunder...

Ringde veterinären i morse och fick tid på fredag till Rocky - så får vi se..

Idag skall jag ha utbildning för ledare som jobbar med musik. Känner mig lite oroad eftersom det inte alls är mitt ämne, men det skall mest handla om pedagogik, företagsinformation och att göra en bra kursplan.
Återkommer och berättar om jag blev utbuad!

Blogg listad på Bloggtoppen.seBlogginfo.seBloggar - Topplista
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: