fredag 1 januari 2010

Nytt År!

GOTT NYTT ÅR!
Ja nu är det första dagen på ett nytt år - ungefär som att börja läsa en helt ny bok. Ett nytt år som ingen vet något om. Ett oskrivet blad, en nyfödd bebis - ja vad kan vara mer spännande än ett nytt år?
Jag hoppas bara att det bara händer positiva saker- att 2010 blir en "fresh start" och att jag kan häpna över allt glatt och positivt som händer under detta år!!
Kanske vinner jag en miljon! Då skall jag bjuda alla nära och kära på en safari till Masai Mara, lake Nakuru och se Killimanjaro på nära håll!! The big fives!! Kanske en solsemester efter detta i Mombasa eller på Zansibar.. visst är det en fantastisk dröm - gäller bara att hålla den vid liv och inte ramla ner i svarta hål och djupa gropar som jag ibland gör..
Nej, let's rock again!! Visst är han vacker här intill och visst finns det något drömskt, längtansfullt över honom... Simba, som faktiskt betyder lejon på swahili..

Inga kommentarer: