torsdag 7 januari 2010

Tanke


Jag har nog kommit fram till att jag är alldeles för snabb med att komma med alternativa lösningar.
Verkar detta egendomligt? Nej, jag menar såhär. Någon berättar om ett eventuellt problem och delger mig sina funderingar. Då har jag alltid 2-3 alternativa "lösningar" eller vad man skall beskriva det som. Ibland kanske det är så att man bara vill prata av sig och inte alls få några "lösningar" av mig.
Skall nog tänka noga på detta fr o m nu (om jag kan låta bli att ge några sk lösningar). Jag skall bara säga - "hm jag hör vad du säger"..
sen är det då det där med att vara ärlig mot sig själv.
Det är jag inte när jag bara säger "jag hör vad du säger" men det kanske man skall strunta i?? Gud vad världen är komplicerad ibland!!
Ledstjärnor till trots.. se tidigare inlägg..


1 kommentar:

Anonym sa...

haha... kul inlägg, jag har ett problem jag vill få hjälp med... ett vetenskapligt sådant, men vi tar det på lunchen imorgon!
älskar dig puss /H