tisdag 19 januari 2010

Världens sötast hundvalp

Idag har vi en elektriker som skall fixa ljuset i trappan där jag jobbar. Han har världens sötaste hundvalp med sig som också jobbar.. det är en liten bordercollie flicka som heter Lotus..
Jag vill också ha en sådan.. jisses vad söt hon var.
Jag måste bara köpa en gård först för hon vill ju absolut jobba, framförallt valla får.. jag fick väl köpa två får som hon kan springa och valla - de kommer väl bli väldigt slanka (fåren alltså) om de bra ska vara 2!!
Annars får hon jobba med mig - kanske jag hade blivit riktigt slank och tjusig!!

Denna vovve på bilden här är ju dessutom en avlägsen släkting till Tippen - kolla svansen!!!

Jag är så nöjd, har beställt boken om Järvsöfaks idag på Sportförlaget! Jag är faktiskt stolt ägare av boken om Legolas också.. men den är ju gammal vid detta laget och Legolas finns inte mer - han blev 26 år gammal vilket är en hög ålder för en hårt tävlad travhäst!

Inga kommentarer: