tisdag 18 maj 2010

Back in business

Här är ett fantastiskt väder, helt underbar svensk sommar då den är som bäst!!
Solen skiner, ca 17 grader varmt även om klockan ar snart 24.00!! Detta saknar jag i Sverige så jag svimmar, just dessa jumma kvällar. Hur varmt det än blir i Sverige så blir aldrig kvällarna riktigt varma..
Kornet har gått upp i ax, vallmon blommar och det känns som om midsommarafton vore nära.
Det doftar Medelhavet och Sydeuropa, man blir helt lycklig!!

Ikväll var vi inne i staden Alba och åt en fantastisk middag - slow food - en fem rätters middag med vin som bara var förföriskt!!
Jag har en del bilder men eftersom jag inte lyckats få uppkoppling på min egen dator sa får dessa vänta till jag lyckas.. imorgon skall vi på tryffeljakt!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: