onsdag 12 maj 2010

Matintresserade?

Fick höra om en arbetskamrats dotter som har en matblogg. Kan rekommenderas till alla er som gillar recept på en massa italiensk och spansk mat för att inte tala om att baka surdegsbröd..
Bread and beyond heter hennes blogg!

Här är världens hemskaste regnväder idag - så trots jag var ledig tidigt idag kan jag ju inte påstå att jag glatt klev ut på uteplatsen, nej inte ens katterna ville gå ut. Stack fram näsan när jag öppnade dörren men drog snabbt in den igen när de kände vilket regn det var!

Har börjat fundera över min packning till Italien och har faktiskt kommit fram till att det får bli min stora väska - typ Amerika kofferten.. Jag måste ha lite kläder att välja mellan, även om jag inte använder allt så vill jag ha möjligheten att använda det om andan skulle falla på. Det som gör det svårpackat är också att det nog kan både regna och vara kallt eller så är det varmt och mysigt.. hmm.. Även om det regnar skall vi ju ut i hasselsnåren och leta tryffelsvampar så det är ju inte bara stadskläder heller..
Allt detta tala nu för STOR väska!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: