fredag 28 maj 2010

Fredag

Idag har jag städat, ätit, tänt ljus, lyssnat på Melody Gardot och läst min favvotidning Ridsport. Mmm det är mysigt...
Sitter och funderar över att det faktiskt är Elitloppet denna helgen. Kanske borde man tippa en V-75 rad och se om man har tur? Jag är ju eg inte särskilt travintresserad men sådana storlopp kan faktiskt vara riktigt kul! Skall tänka tills imorgon..
My har åkt med en kompis till hennes mormor och morfar så jag är Rocky skötare tillsammans med en stallkompis som skall tömköra honom.
Henrik gör sin sista tenta imorgon och sedan har han sommarlov - tror nog att han uppskattar sin frihet. Även om han skall jobba så är han i alla fall ledig från att plugga och det måste ju vara skönt!
Sara skall jobba sent imorgon och öppna på söndag så hon och jag skall ha tjejkväll! Äta gott och se "Sex and the city" filmen, den första. Det ser jag framemot, skall bli jättemysigt!! Vi skall ha godis, rosévin och mysdress à la Maria Montazami!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: