måndag 17 maj 2010

Färdigpackad

Nu känns det som jag är färdigpackad! Det mesta har nog kommit ner i väskan.
Jag tillhör ju de personer som inte vill åka hemifrån om jag inte har städat, så ja, jag har städat hela kvällen! Det känns så skönt att komma hem då, fastän jag kommer alltid hem till luddtussar eftersom det finns en Tippen och Panda här. Antar att det är mer mentalt. Det är skönt att veta att det är städat när jag åker.

Gick med My och Rocky på en lång runda, hon galopperade en riktigt lång sträcka, bra för Rockys kondis! Imorgon skall de träna för Helena. Känns så bra efter tävlingen, My var verkligen duktig - Rocky är inte helt lätt att rida eftersom han är så stark.. det ser inte så ut alls utan tvärtom ganska lätt när hon rider honom.. och det är det en domare vill se, men det hade såklart varit skönare för ryttaren om han inte var så himla stark.

Nu skall jag strax hoppa i ett bad, studsa i säng och sova! Sedan skall jag vara utomhus kl 05.30!! Uj, uj..
Tror att det skall gå bra trots att jag egentligen tycker att det är alldeles för tidigt..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: