tisdag 25 maj 2010

Tisdagsfunderingar

Idag blir en lång jobbdag eftersom jag skall hålla i en utbildning för nya ledare på jobbet. Jag utlovade ju en bild på vårt nyfödda lilla föl i stallet men eventuellt får det bli imorgon istället!

My skall träna ikväll och det är lite tråkigt att inte få titta på när hon gör det, missade förra tisdagen också för då var jag ju i Italien.

Tippen kräktes i morse när han ätit, men sen åt han igen och det verkade ok - hoppas verkligen inte problemen skall återuppstå igen, för då vågar jag aldrig mer åka bort.. känns som om hans mage kommer helt i olag när det inte finns någon hemma hos honom. Han kanske går ner i någon sorts dvala och sover mycket vilket då innebär att hans matsmältning inte fungerar som den skall.. Bara en teori, men jag hoppas inte att han kräkts något mer när jag kommer hem, utan att det var en engångsföreteelse..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: