måndag 17 maj 2010

Fix och trix

Nu har jag verkligen fått resfeber. Känner att jag inte riktigt har koll på om jag har allt som behövs.
Mycket grejor "om-ut-i-fall-att"..kommer att åka ner i min "stora väska"..

Hittade lite bilder på nätet från Alba.. som ni kan njuta av sålänge..

Gamla stan i Alba..

När man ser denna bild känner man riktigt hur man längtar efter värmen. Jag hoppas innerligt att det är åtminstone 15 grader varmt och kanske lite sol. Hörde av Henriks kompis igår som bor i Boden att hans föräldrar hade ringt och berättat att man hade 25-27 grader varmt, sol och att de satt på bryggan och doppade fötterna i sjön! Det kan jag säga att det gör man inte i Malmö/Lund!! Det känns som det blivit fel någonstans i vädret!! Vi bor i söder och dom i verkliga norr!! Hallå, vädergudarna vad hände!!??

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: