måndag 31 maj 2010

Inredning och bloggande

Hittade i helgen en alldeles underbar inredningsaffär, ELY, som jag kan varmt rekommendera till er alla som är sålda på vintage, french shabby chic och fantasydetaljer! Underbar att fördriva lite tid på att bara njuta med ögonen och kanske köpa någon liten detalj eller varför inte en stor staty av Amor/Eros?
Köpte det här helt underbara vattenbadet till min rabatt på framsidan! Jag blev så lycklig när jag hittade det!

Läste förresten i tidningen City idag på väg till jobbet att 36% av alla 12-15 åriga skriver blogg. Intressant - det finns m a o ett uppdämt behov att dela med sig av alla sina äventyr - en vidareutveckling av forna tiders dagbok - bara med den skillnaden att man vill dela med sig av sina upplevelser till resten av världen. Alternativet är att man hela tiden velat bli journalist/författare men inte riktigt kommit sig för (detta är min anledning till mitt bloggande men så är jag ju väldigt mycket äldre än dessa 36%!!). Kul är det i a f att blogga!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

AnnSofie sa...

Tack!! Blir så glad & stolt när jag hör de hihi.
Ja dom är väldigt klena i början. Cane växte till sig fort & bra, tre veckor imorgon natt & ståtlig som en riktig prins redan :)

Vilken härlig & rolig resa som du verkar ha varit iväg på :)

Ninja sa...

Vilket fint betonghjärta....det är verkligen mycket roligt man kan göra i betong.
Svar: Frisse förstod att det var lite speciellt igår och bjöd till. Det är en smart häst....och det verkar som han gillade att visa upp sig. Vi är dock inte riktigt startklara ännu....på ridbanan tappar han bjudningen. Men det går bättre och bättre :)