onsdag 5 maj 2010

Present

Konfirmandens present är nu inhandlad från alla inblandade gäster. Känns bra. Hon får en ordentlig grej av alla och sen inget mer. Alla har lagt ihop till denna present. Återkommer på lördag med bild. Sista pajen är gjord - står i ugnen - en Johannas västerbottenpaj!!

Var i Malmö för inköpet och då hade Skånepartiet och Carl P Herslow något torgmöte och gissa om det kryllade av poliser? Det var nästan så man trodde Obama var på blixtvisit!!
Läste nu på Sydsvenskan att han togs in i förhör för hets mot folkgrupp!! Ja det har vi trott länge om den mannen - att han bara fått sända radio i alla år är för mig ett under!

Artiklar som den här gör mig illa berörd. Jag förstår inte två saker; dels hur grannarna kan låta detta ske, dels hur personen/-erna tänker? Låt vara om personen är dement och inte fixar det bättre men det känns inte som detta var fallet i det här aktuella ärendet och då är det OBEGRIPLIGT.

Rocky har fått pedikyr och nya skor idag så han är fin om fossarna igen! Precis som jag kommer att bli på lördag med mina nya skor!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: