tisdag 4 maj 2010

Träning

Idag tränade My för Helena och det gick väldigt bra. Hon red ett litet tag först och sedan tog Mysan över. De var så duktiga och Rocky var nog både trött och hungrig när vi satte in honom i boxen. Det ser väldigt fint ut när det funkar så bra som idag..

Lämnar ett vackert vårtecken här till er alla ...


Imorgon skall jag ut och köpa present till konfirmanden. Köpte en liten igår - men det var ingen present som har med konfirmationen att göra utan mer ett litet bevis på min kärlek till dottern, smycken att bära till klänningen på lördag. Jag förstod sedan idag när jag pratade med henne att jag hade missförstått något så jag får se om jag kan hinna byta på fredag.
Köpte även ett par roliga skor till mig själv som jag tänkte ha på lördag (ser ni vems tassar som syns i bakgrunden?)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentar:

Sara sa...

Skit snygga skor mumma! Och snubbis TUSSAR :D