torsdag 10 juni 2010

Chaufför

Denna dag blir en lång dag! Har lovat att vara chaufför ikväll till minsta dottern. Hon skall ju ut och roa sig kungligt på något som kallas Marshmallows i den stora staden bredvid. Först skulle hon hämtas kl 03.00 men kompisens föräldrar bestämde raskt hämtning 01.00 och det tackar jag för - så slapp jag den konflikten!!
Det enda knepiga med den tiden är - skall jag sova innan eller inte? Jag kan ju förlora mig många timmar framför datorn.
Speciellt nu när jag försöker få till en ny design på bloggen!!
Lansering imorgon... !!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

5 kommentarer:

Eva sa...

Håll dig vaken och lek med datorn tycker jag :D
Ha en fin dag!

Tigris Predikantan sa...

Hoppas det blir som det blivit här ibland: ringer och vill hem tidigare!
:)

Monica sa...

Ta dig en liiiiten "Tupplur" mitt på dagen!
Synd att du inte deltar i min "gympa" idag....
Ärligt: står jag på alla fyra på marken har jag "redan" där problem att ta mig upp!!!!Då förstår du nivån på min gympa.....
Stor Kram & lycka till med din nya design till Bloggen!

Elle sa...

Kul att du tittad in hos mig!
Visst är det intressant att uppleva ett annat land, men jag bor såpass länge här nu att det är vardag för mig. Jag saknar faktiskt mycket av det svenska.
Jag ser att du bor i mina gamla trakter. Jag var malmöbo en kort tid innan jag försvann till Tyskland och innan dess bodde jag ett par år i en by utanför Lund.
Vem vet, kanske vi ses igen på bloggen? Kanske jag kommer förbi och ser hur du firar ditt 1-årsjubileum...*ler*
Ha en skön dag!
Kram Elle

Anonym sa...

Att sova eller inte sova, det är frågan...
Äsch - klart du ska finslipa den nya designen :-)