tisdag 1 juni 2010

JUBILEUM

Om 10 dagar exakt så firar denna blogg 1-års jubileum!! Yeah!!
Hur skall man då fira en sådan begivenhet? Jaaa, jag har ju mina funderingar och jag har nog till slut kommit fram till att bloggen skall få en uppdatering design-mässigt! Skall klura på detta ett litet tag och så vips - den 11 juni smäller det!! Champagne får såklart korkas upp denna dag, som så turligt råkar infalla en fredag - dvs om man skulle festa till det så måste man inte sega sig iväg till jobbet, utan kan ligga kvar i sängen hur länge man själv vill!!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

5 kommentarer:

egoinasmamma.nu sa...

Kul med ny design.

Anonym sa...

Bra att du kom på det i så god tid så du har tid på dig att fnula med designen :-)

sv: Både Santa Pola och Alicante är jättemysiga att besöka! At jag har just Santa Pola på min gadget är för att det var den närmaste platsen bland dom man kunde välja på :-)

Stattinskan sa...

... jag fyllde ett i januari, men det blev inget vidare firande ... Jag skålar med dig om tio dagar :-)

Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :) sa...

sv; ja :( hoppas verkligen han har fastnad när de har busat eller liknande och inte för att han har blivit skrämt eller något sånt....

Tack så mycket :D

Ninja sa...

Klart du ska jubilera!