fredag 18 juni 2010

Ridstövlar till salu..

Jag har två par fina barn/ungdoms ridstövlar i läder till salu..

1 par stl 34, innermått i fot 21 cm och innermått i vaden 27-28 cm, beroende på hur man mäter. Dessa behöver man byta dragkedjan i den ena stöveln - pris ca 300 kr. Annars väldigt välhållna. Dottern har mest tävlat dressyr, inga skador överhuvudtaget i skinnet. 40 cm i skaftet från sulan till högsta punkten i skaftet - på yttersidan.


Det andra paret är stl 37 och xs i skaftet..se nedan..
Dessa har jag fått bytt dragkedjor på reklamation.. inte använda efter detta.. Inga skador i skinnet.
47 cm fr sulan till den högsta punkten på skaftet (yttersidan)
Intresserad av något par? Maila mig så diskuterar vi priset.. finns även fler bilder om ni är intresserade så kan jag maila dessa..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

Stattinskan sa...

Jag har visserligen bott i Flyinge i 15 år men eftersom jag är hästrädd har jag inga planer på att börja rida :-)
God morgon

Anonym sa...

Även om jag skulle börja rida igen så skulle jag inte få ner mina pråmar och fläskleg i dom där :-)
Hoppas nån nappar, för dom ser väldigt fina ut!