torsdag 3 juni 2010

Lugn kväll?

Min lugna kväll rivstartade med en tur ut till stallet och lilla dottern som behövde hjälp med mockning.. hon red själv ut på Rocky tillsammans med en stallkompis. Dottern skulle sedan vidare och rida en annan ponny..

Kom hem och där stod den andra dottern som var hemma på rast från sitt jobb och ville ha hjälp med att skära upp en vattenmelon samtidigt som hon lanserade att hon sov här i natt!! Ja, det är bara trevligt så "no offense".. därefter drog jag fram "snabeldraken" (dammsugaren) och började städa efter herrarna Katt.. då ringer stora dottern att jag får komma in och betala något hon handlat där hon jobbar.. hmm..
Det fixar jag såklart... vem sa något om curling??
Äsch nej, det bjuder jag på!!

Sonen pluggar till en tenta imorgon så han har inte hörts av.. och jag vill inte störa... Han skulle sen grilla med sina nya kompisar från NCC's kompetensbygge.. låter trevligt!

Solningen på altanen är förbi.. den kom aldrig idag.. kanske imorgon? Ja optimist som jag alltid är så självklart blir det av i morgon och kanske då också lite grillning på kvällen, man vet aldrig!?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

5 kommentarer:

egoinasmamma.nu sa...

Det går inte att förvänta sig något när man har barn. Men kanske får du en lugn kväll när du minst anar det och då sitter man och undrar vart barnen tog vägen. :D

Stattinskan sa...

... glömde ju svara på din fråga :-)
Inga krämer hjälper på min allergi eftersom det är immunförsvaret som fått hjärnsläpp. Numera är det inte så farligt men förr om åren fick jag stora bölder som sedan sprack, geggade och varade. Det brukar hjälpa rätt bra om jag härdar huden i solarium på sjukhuset några veckor innan sommaren är i gång på allvar ...
Kram

Hörni sa...

Hahaha, det var inte så lugnt nej!;D

Eva sa...

Åh, hej å hå inte mycket till lugn precis men kärt besvär kanske ;)

Sara sa...

Åh! Till mitt försvar betalade du ju med MINA pengar, det jag köpte! Faktiskt.. Men det var snällt att du kom :)