måndag 7 juni 2010

Kvällspromenad

Gick en lång promenad med My och Rocky ikväll i regnet. Rask promenad!
Denna första finaste blåklinten hittade jag längs med vägen.. tänk det är snart midsommar!!


Sonen hade varit på sin första dag på sitt sommarjobb, han hade mest fått inloggningsuppgifter och en dator. Jag är ju så nyfiken av mig, ser framemot att få höra allt han får göra på NCC. Trodde ju eventuellt att han skulle få vara grovarbetare, snickare el så men det verkar inte alls så.. jag som hade haft behov av en snickarkille.. Nåja bara han har kul och får bra erfarenhet så får jag väl snickra själv (kanske kan han ändå hjälpa till).. Har tänkt ut ett litet sommarprojekt, hihi.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, oj vad tiden går...
Snart är det fredag och ny layout :-)