onsdag 9 juni 2010

Utmärkelse

9/3 2010 fick jag en utmärkelse till min blogg - en
Sunshine award..

av Ninja som driver bloggen Mina speglar 

TACK SNÄLLA, RARA - du lyser verkligen upp min bloggvardag!!

Nu ska jag ju dock erkänna att jag inte förstod vad man skulle göra med denna fantastiska utmärkelse!!
Hör ni så dumt??
Aj, aj - man skulle skicka den vidare.. så lite försenad kommer den här till
alla andra underbara bloggar..


Jag vill ge min dotter ett särskilt omnämnande eftersom hon alldeles nyligen startat en blogg..
My Andersson

Nu skall ni i er tur skicka denna vidare till 12 st bloggar ni tycker är värda denna utmärkelse!!
Lycka till!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

10 kommentarer:

egoinasmamma.nu sa...

Vad gullig du är som uppmärksammar mig! Tusen tack!

Sätilaryttaren Emma- En glimt av mitt hästliv :) sa...

sv; åh tack så mycket :'D

Eva sa...

Tack så mycket! du är go du :)

Hörni sa...

Tack! Gud vad gulligt av dig! :D

Ninja sa...

Tack så mycket för award och kommentar :)

Stattinskan sa...

Tack goa du för den utmärkelsen :-)
Ha en skön torsdag!
Kramar

Anonym sa...

Tack snälla, söta du - vad glad jag blir! :-)
Kram!

Monica sa...

Tack, tack, tack, snälla söta du för awarden.
Värmer mitt hjärta! kram.

rackemarie sa...

Oj, tackar så mycket!!!!

rackemarie sa...

Tror min kommentar försvann. Åtminstone på min dator (men den lever ju också sitt eget liv och har en egen vilja) så igen då: Tusen tack. Blev så himlaglad!!