tisdag 8 juni 2010

Hängmatta

Har nu efter visst funderande blivit övertygad om att jag bör göra en tripp till Helsingborgs statsbibliotek i sommar!
Läste i Metro på bussen i morse att man inte bara lånar ut böcker utan även en hängmatta!! Man kan alltså hyra hängmatta utanför bibblan och ligga där och läsa sin lånade eller kanske t o m medtagna bok!! Aha, tänkte jag - något för mig??

Bilden är tagen från ett reportage i HD för jag kunde inte hitta reportaget i Metro på nätet..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

6 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Åh vad fantastiskt. Hängmatta, en bra bok och sommar. Det kan inte bli bättre.

Daniel sa...

Vad häftigt!! Hangmatta det e grejer det!!!

Monica sa...

Tass, tass här är jag....vad kul att du hittade min sida! Jag blir såååå glad när "nya" ramlar in bara så där....Men var det bara min bakgrund du gillade....*fniss*....
För att komma till den(som är gratis) gå in på min Blogg igen och högst upp i vänster överkant ser du svagt några bokstäver-dubbelklick-vips är du där! Finns jätte mycket att välja på.
Ha en bra dag & Lycka till! Välkommen åter!

Stattinskan sa...

... hinta om när så hänger jag på ;-D

Anonym sa...

Vilken strålande idé!
:-)

Tigris Predikantan sa...

Jag som just kommentera t detta med hängmatta på annan blogg: har aldrig testat men vill, så ... man kanske måste göra en extra resa i sommar *ler*!