fredag 11 juni 2010

Fredag em

Nu är jag hemma och har ett knökat program!! Jag skall först hänga upp tvätt och starta en ny omgång!!

Sen skall jag hjälpa My i stallet med Rocky - när det är sånt här bajsväder är det inte så kul för My att cykla så när jag kan så försöker jag hjälpa till med skjuts ut till stallet och då kan jag lika bra stanna kvar och mocka medan hon rider.

Därefter har jag lovat hämta sonen och hans tv!! för vidarebefodring till äldsta dotterns lägenhet och pojkvän!! Nu tänker ni - vaddå?? Har deras tv gått sönder? Nej inte alls, Henrik och Felipe skall ha någon slags helkväll med tv-spel och då "måste" man ha 2 st tv-flatscreens à 42-43 tum i en enrumslägenhet på 48 kvm!!?? Ja, jag har ingen kommentar till detta.. bara att det är dit man skall bege sig om man vill uppleva värme en kväll som denna! Det finns något spel som förkortas COD (Call of Duty) och spelas on-line om jag förstått det rätt?! Då kan man leta upp varandra (därav två tv-skärmar) och spela i samma lag.. Ja man går på mycket konstiga grejor som förälder - typ taxirörelse för tv-skärmar!!

Måste lämna en student present, hinna handla lite, duscha och..
..till sist kommer det trevliga - jag skall gå på after work ikväll med en väninna som jag inte sett på väldigt länge.. så gissa om vi har mycket att ta igen - skvallermässigt alltså!! Ska bli såå kuul!!!
Ha en underbar fredagskväll, gott folk!!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

9 kommentarer:

anne sa...

Jo, nog kan jag förstå onlne-spelarnas behov av stora skärmar, men själv skulle jag vara livrädd för att transportera TV:n någonstans över huvudtaget. det känns som att en liten tappning eller kantstötning så har man en repa..

Monica sa...

GRATTIS; GRATTIS till din fina Blogg! Wow vilken sida! Jag tycker den är "urläcker"
Ha en bra kväll. Stor kram från mig.

Anonym sa...

Jösses... Fast jag kan ha en viss förståelse. Själv var jag het tetris-beroende för mååånga år sen. När jag skulle somna så såg jag dom där bitarna framför mig och sorterade febrilt...
När vi bytte dator så installerade vi inga spel, lika så bra det. Jag letar heller inte upp några spel på nätet - skulle säkert fastna direkt :-)

Anonym sa...

Jag var inte het tetris-beroende, jag var HELT tetris-beroende såklart ;-)

egoinasmamma.nu sa...

Puh! Låter som att du behöver den after-worken, dessutom låter det kul också! :)
Sv: Hahaha! Jag är inte alls rasist, men har väldigt svårt för det tyska folket, så din kommentar satt mitt i prick.

Ewa sa...

Frida Hyvönen är en annan favvo faktiskt - hennes låt "Dirty Dancing" är en sån som går om och om och om igen i bilen. Alltid! "London" och "Birds" är andra favoriter, så visst är hon bra!!! :-)

Hörni sa...

Hoppas du hade det riktigt bra på din after work med väninnan.

Stattinskan sa...

Den bästa dagen i mitt liv var när kottarna tog körkort (även om det sved i börsen att betala dom) ... Numera har vi lite pay-backföhållande ... de får den äran att skjutsa mig :-)
Kramar
PS Var hamnade ni igår?

rackemarie sa...

Vad gör man inte för barnen. Pay-back låter bra!

Sidan har blivit ursnygg!