måndag 28 juni 2010

Sol och hav

Är tillbaka i cyberspace igen!! Underbart!
Jag vaknade imorse och tittade ut genom fönstret - kolla vilken vy!!
Rhodos är inte finkultur men inte heller katastrofvarning med ungdomar som bara vill festa.
Här är lite folk överhuvudtaget, finanskrisen??
som tagit ur en resekatalog!!

Palmer som för mig är Medelhavet!!

och nu mina 3 barn och Bettan - vad gör man med dessa?? Jo man är försiktig, och så kniper man av ståndaren som annars avger ett gult frömjöl som förstör alla vita tröjor!!
Här är underbart, sol, hav och värme..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

9 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

FANTASTISKT! njut som aldrig förr!

Anonym sa...

Underbart!
Ha det sååååå skönt!
:-)

Ulrika Fabulousforty sa...

Om EXAKT en månad kommer jag också dit!!
Har aldrig varit där förut men jag tror och hoppas att det blir bra! Varmt lär det bli iallafall, i slutet på juli... Ha så kul och spara lite av ön till mig! ;D

AnnSofie sa...

Va härligt det ser ut :) Blir allt lite avis hihi.. Njuuuuut...

Jo tro mig, jag har gått igenom alla teorier jag oxå. Men symtomen stämmer inte. Hon har blivit bättre & svarar på medicinen som är för Lymfangit så troligast var det de oxå.
Ska ringa vetrinären på ons så får vi se om hon friskförklarar henne eller om det krävs med medicin.

Bara Jag sa...

Huvva vad jobbigt att åka utomlands när solen skiner över gamla svedala :-)

Stattinskan sa...

Ser VERKLIGEN underbart ut :-)
Gomorron

Anonym sa...

Tråkigare utsikt finns!! På tal om blommorna så klipp dem!! Ha det jättebra! Puss henrik

Elle sa...

Finns ju verkligen värre vyer att vakna till...*ler*

Ha en skön semester!!
Kram Elle

rackemarie sa...

Ser häääärligt ut!