onsdag 2 juni 2010

Lunchen i solen

..vad glad man blir =))..

En fantastisk räksallad njöt jag av utomhus ..

och avslutade med italiensk hemlagad glass ... UNDERBART!!

Nu är jag hemma och skall absolut ta en stilla solstund på min altan! Om en timme ska jag följa med My ut till stallet och filma. Mysan vill detta själv i syfte att se vad som kan bli ännu bättre i hennes ridning.. så nu står allt hopp till att jag lyckas få min kamera att samarbeta!! Hennes ridning är bra redan, tycker jag, men visst allting kan såklart finslipas ytterligare..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg väldans smarrigt ut det där :-)

Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :) sa...

sv; ja du jag tänker så jag tror att hjärnan ska spricka ;)
A vi bor ganska ensamt och lugnt :) Men sen finns det en å och på andra sidan ån så finns det en asfalts väg med massa hus... Men då ska man först över massa åkrar, sen gå igenom ån och sen kommer man till hagen och det tycker inte jag är det minsta värt att göra...

Vi är de enda som har hästar, eller de finns fler men det är 3 islandshästar och 2 andra hästar men de har hästarna precis vid huset och vi har hästarna en bit i från typ 100 meter eller nått...