torsdag 24 juni 2010

Semesterkänning..

Nu är det bara några timmar kvar till jag börjar min semester och det känns såå bra!!
Har varit på Systemet och köpt rosévin - får ju fira lite ikväll även om det är midsommarafton först imorgon!!
Jag har jagat ett annat vin; för tjej, som jag är - så bara måste jag köpa Vernissage! Underbar bag-in-box! I sann "Sex and the city" anda!!
Den fanns inte i Lund men i Malmö kunde man få tag i den, på Jägersrocenter och Mobilia.. får se om jag orkar köra till Jägers..
Annars skall jag beställa den till vårt eget lilla systembolag i byn där jag bor - får väl passa på att köpa en till min egen lilla Maria Montazamidotter också!!

Midsommarafton kommer att bli lugn för min del - förmodligen hemma på uteplatsen i solen..
På söndag åker jag till en kär gammal vän - Medelhavet - i en vecka för sol, bad och vila - så då måste kanske bloggen vila - men givetvis följer laptoppen med om uti fall att!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

4 kommentarer:

egoinasmamma.nu sa...

Vad skönt med semester. Jag jobbar en vecka till, sen tar jag två veckor ledigt. Låter gott med rosé.. :D

Tigris Predikantan sa...

Ha det så skönt! Det vinet kommer att göra succé märker jag *ler*!

Anonym sa...

Sånt vin vill jag också ha!!! Himlans coolt faktiskt. Var det gott också eller var det bara en läcker låda?

Hörni sa...

Vad skönt med semester, och underbart att åka till medelhavet. Ha en jättefin midsommar först bara.:)