lördag 26 juni 2010

Solsemester

Haft en mycket underbar och mysig midsommarafton - ätit väldigt gott!!!
Idag var jag med Mysan ute hos Rocky och fick rå om dem båda innan jag åker. Kommer att sakna alla, jag är ju så fåning att även Tippen och Panda kommer att vara saknade.. eller som man säger på franska, vilket jag tycker är så fint - ils me manquent..
de fattas mig.. för precis så är det.. mina barn och mina djur fattas mig när jag inte är hemma..

Imorgon åker jag till Medelhavet, Rhodos för sol och bad! När jag kommer hem igen är det dags för Falsterbo horse show!! Sommarens höjdpunkt.. yes!!
Kanske finns det internet på hotellet men jag vet inte - om jag lyckas fortsätter jag med bloggen annars tar jag ett litet uppehåll, men Ama de casa har lyckats få till det runt om i Spanien så jag tror jag lyckas i Grekland men man vet såklart inte...

Jag måste ju också ha lite koll på vad som händer här hemma.. ni andra bloggare.. särskilt AnnSofie som har det jobbigt med en sjuk häst, ev lymfangit.. Håller tummarna för att allt går bra..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

7 kommentarer:

Bara Jag sa...

Oh la la. Semester vankas! Är det inte märkligt att man längtar bort och när man är borta saknar man så att man blir tokig!

AnnSofie sa...

Tack för ditt stöd. Det betyder så otroligt mycket för mig med alla fina ord som ni alla lämnar.
Jag har uppdaterat nu så om du hinner kan du gå in & läsa om våran dag plus se bilder på hennes ben.

Jag önskar er en härlig semester. Njut så mycket ni kan av värmen, ta den gärna med er hem så vi andra får njuta av medelhavsvärmen oxå.

egoinasmamma.nu sa...

Ha en underbar semester! God morgon! :D

Stattinskan sa...

Låter helt underbart. Hoppas ni får en kanonresa ... Hälsa alla snygga greker av manligt släkte ;-)
Gomorron

Hörni sa...

Åh vad härligt att åka till Rhodos! Ha det så jättebra och skönt! :)

♥ Carina ♥ sa...

Hoppas ni får en underbar resa!
Kram

Ninja sa...

Ha det riktigt, riktigt skönt på Rhodos!
PS. Jag har åkt förbi Lojsta hed flera gånger och inte sett ett endaste russ :( det är väldigt skogigt där och ett stort område de strövar på. Vill man se russen är det nog bäst att "tajma in" russpremieringen i juli då de driver samman russen.