fredag 4 juni 2010

Svaren på klurigheterna..

Här kommer svaren till gårdagens klurigheter i rätt ordning uppifrån..

GRAMMATIK
JOURNALIST
KORSORD
ANALFABET
BINDESTRECK
BOKSTÄVER
ORDLISTA

Idag blir det sol på uteplatsen så fort jag kommit hem, jag slutar kl 13.00 på fredagar under sk lågsäsong och gissa om det känns lyxigt en sommardag som denna!!
Senare ikväll blir det grill på dotterns uteplats och troligen lite rosévin, eller..kanske vitt.. mmm gott!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

6 kommentarer:

Birgittas hästsida sa...

Varför kallar du dig för Frela helt plötsligt :=)?

egoinasmamma.nu sa...

Jag ligger på min balkong nu och har redan börjat smutta på ett glas rött. Underbart är det!

Stattinskan sa...

Låter både härligt och GOTT :-)
Kram

Eva sa...

Det låter alldeles lagom underbart det :)

Ninja sa...

Jag hann ej förbi bolaget efter stallet så det får bli hemkört :), satte vin på svärfars druvor förra året....det blev torrt och vitt

Diana sa...

Jag hade missat klurigheterna, men lika bra det... jag är hopplös på sånt. :)